Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x

12 397 22 84 (PON.- PT. 10:00 - 15:00)

bok@sendello.pl

Jak nadać przesyłkę kurierską w Sendello?

 

Korzystając z serwisu Sendello.pl w prosty sposób nadasz paczkę krajową oraz do wybranych krajów europejskich. Dzięki naszemu systemowi nie musisz stać w kolejce na Poczcie lub w Punkcie Obsługi Klienta przewoźnika. W cenie otrzymujesz odbiór paczki z podanego przez Ciebie adresu. Kurier przyjedzie do Ciebie niezależnie od kwoty zamówienia i nawet wtedy gdy masz do nadania tylko jedną przesyłkę.

 

Zamów kuriera

Korzystając z serwisu Sendello.pl w 3 krokach zamówisz kuriera. Pamiętaj, że za poprawne przygotowanie zlecenia oraz zaadresowanie paczki odpowiada nadawca! W formularzu zamówienia wpisz poprawne dane nadawcy i odbiorcy.

Bezpiecznie zapakuj zawartość paczki

Twoja paczka musi zostać starannie zapakowana przed przekazaniem jej kurierowi. Zadbaj o to, aby zawartość przesyłki dotarła nie uszkodzona. Zastosuj się do informacji zawartych w poradniku: Jak zapakować paczkę dla kuriera. Pamiętaj, że za prawidłowe przygotowanie przesyłki do transportu odpowiada nadawca!

Przekaż paczkę kurierowi

Kurier przyjedzie odebrać paczkę pod wskazany przez Ciebie w zleceniu adres. Pamiętaj, że podana data nadania jest tylko sugerowanym czasem odbioru paczki i kurier może zjawić się w późniejszych godzinach lub następnego dnia. Termin doręczenia liczony jest od momentu przekazania paczki kurierowi, a nie złożenia zlecenie w systemie. Jeżeli kurier nie zjawi się po odbiór zlecenia w wyznaczonych godzinach lub w sugerowanym dniu napisz do nas wiadomość e-mail na: bok@sendello.pl podając ID zlecenia.

Przed przekazaniem paczki kurierowi musisz nakleić na nią list przewozowy przesłany przez nas mailem lub dostępny w Twoim koncie w zakładce "Zamówienia". Etykieta musi być przytwierdzona do paczki w sposób trwały, uniemożliwiający oderwanie w trakcie transportu.

Serwis Sendello.pl nie ponosi odpowiedzialności za paczki nadane na etykiecie wypisanej przez kuriera. Możesz zostać obciążony za paczkę według cennika przewoźnika. Nie będziemy mogli Ci pomóc w procesie dostarczania paczki oraz ewentualnej reklamacji.

Daj kurierowi do podpisania potwierdzenie nadania paczki przesłane razem z etykietą. Potwierdzenie odbioru przesyłki jest jego obowiązkiem. W przypadku, gdy nie dostaniesz od nas potwierdzenia stwórz je samodzielnie. Musi ono zawierać:

- numer przesyłki,
- oznaczenie nadawcy oraz odbiorcy,
- miejsce na wpisanie daty i godziny odbioru oraz podpis kuriera.

Wybierając usługę Eskpres24 przewoźnika Pocztex poproś kuriera o wpisanie godziny odbioru. Paczki przekazane do godziny 15.00 mają gwarancję doręczenia następnego dnia roboczego. Potwierdzenie nadania jest podstawą do złożenia reklamacji.

Ważne informacje

1. W przypadku uzasadnionego podejrzenia, że Twoja paczka może uszkodzić inne przesyłki lub mienie, kurier może poprosić Cię o jej otwarcie.

2. W przypadku uzasadnionego podejrzenia, że przesyłka to przedmiot przestępstwa lub jej zawartość zagraża ludziom lub środowisku, przewoźnik powiadomi właściwe służby oraz zatrzyma i zabezpieczy przesyłkę do oględzin.

3. W uzasadnionych przypadkach kurier może Cię poprosić o otwarcie paczki, by sprawdzić, czy jej zawartość odpowiada warunkom regulaminu i powszechnie obowiązującym przepisom.

4. Kurier może odmówić przyjęcia przesyłki, jeśli nie spełnia warunków regulaminowych lub jeżeli jej przyjęcie i przewóz są zabronione na podstawie odrębnych przepisów.

5. Przyjęcie przesyłki nie stanowi potwierdzenia ze strony przewoźnika, że jej zabezpieczenie, zawartość, opakowanie, oznaczenie lub inne parametry są zgodne z umową lub regulaminem.

To wszystko. Twoja paczka wyruszy w drogę do adresata. Ty musisz tylko złożyć zlecenie, bezpiecznie zapakować paczkę, wydrukować etykietę i przekazać paczkę kurierowi.