Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x

574 470 606 (PON.- PT. 10:00 - 15:00)

bok@sendello.pl

Jak zamówić kuriera?

 Dokładając starań, aby korzystanie z serwisu Sendello.pl było jak najłatwiejsze przygotowaliśmy poradnik ukazujący złożenie zamówienia krok po kroku.

 

Za poprawne przygotowanie zlecenia oraz zaadresowanie paczki odpowiada nadawca!

 

Zarejestruj się w systemie

Do złożenia zlecenia odbioru paczki niezbędne jest posiadanie konta w naszym systemie. Kliknij przycisk "Rejestracja" znajdujący się w prawym górnym rogu strony.

Wypełnij formularz poprawnymi danymi. Zaakceptuj regulamin i wyraź zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych. Po kliknięciu "Zarejestruj" otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem aktywacyjnym (nie otrzymałeś wiadomości - sprawdź SPAM). Pamiętaj, że wprowadzenie poprawnych danych w formularzu rejestracyjnym ułatwi Ci złożenie zlecenia. W szczególności zwróć uwagę na "Adres nadań". Podaj tu adres, pod który kurier będzie się miał zgłosić po przesyłkę.

Po zarejestrowaniu kliknij "Wyślij paczkę" - złożysz zlecenie w trzech krokach.

1 krok

W pierszym kroku wpisujesz podstawowe dane dotyczące wysyłanej przesyłki:

  1. Wybierz kraj docelowy.
  2. Wybierz rodzaj wysyłki: koperta z dokumentami, paczka (do 50 kg), paleta (powyżej 50 kg, zawartość załadowana na paletę).
  3. Wybierz kształt paczki: Standard (paczka o regularnych kształtach), Inna (paczka o nieregularnych kształtach).
  4. Wpisz rzeczywiste wymiary paczki oraz jej wagę.
  5. Jeżeli chcesz wysłać więcej niż jedną paczkę, o takich samych parametrach, do tego samego odbiorcy wpisz odpowiednią liczbę w polu "Ilość". 

2 krok

W drugim kroku wybierzesz przewoźnika, który odbierze i dostarczy Twoją paczkę oraz otrzymasz informację jaką kwotę trzeba będzie zapłacić za usługę podstawową (odbiór od nadawcy i doręczenie adresatowi).

3 krok

W trzecim kroku wybierz datę nadania przesyłki oraz usługi dodatkowe - zamów kuriera. Pamiętaj, żeby ubezpieczyć swoją paczkę - w pole wartość wpisz odpowiednią kwotę. Podaj również co dokładnie jest zawartością Twojej paczki.

W przypadku gdy kurier nie zjawi się w wybranym terminie wyślij do nas interwencję na adres e-mail: bok@sendello.pl podając numer ID zlecenia bądź skontaktuj się z infolinią tel. 12 397 22 84. Pamiętaj, że data podana przy składaniu zamówienia jest terminem orientacyjnym i kurier może się zjawić po wyznaczonej godzinie lub w kolejnym dniu.

Po wybraniu wszystkich usług dodatkowych musisz podać adres nadania oraz adres doręczenia. Pamiętaj, żeby sprawdzić czy wpisane dane są poprawne (w szczególności kod pocztowy oraz ulica i numer budynku). Podaj swój numer telefonu oraz numer odbiorcy, aby kurier mógł się skontaktować przed próbą odbioru i doręczenia. Wysyłasz przesyłki do tych samych odbiorców - wprowadź dane do książki adresowej, będziesz mógł szybciej wprowadzać zlecenia.

Po wpisaniu wszystkich danych pojawi się kwota do zapłaty za zlecenie. Możesz ją opłacić kartą lub przelewem, z salda lub poprzez kredyt kupiecki (dostępny tylko dla firm).

Po opłaceniu otrzymasz etykietę, którą należy wydrukować i nakleić na paczkę. Serwis Sendello nie odpowiada za paczki przekazane na etykietach wypisanych przez kuriera. Przesłanie etykiety jest równoznaczne z przekazaniem zlecenia do realizacji w firmie kurierskiej. Nie otrzymałeś listu przewozowego - skontaktuj się z nami: bok@sendello.pl lub 12 397 22 84. Etykietę należy nakleić na paczkę tak, aby w trakcie transportu nie uległa ona uszkodzeniu lub odklejeniu. Nie należy przekazywać osobno paczki oraz etykiety.

Zapraszamy do składania zamówień! Tani kurier!