Jak zamówić kuriera?

Dokładając starań, aby korzystanie z serwisu Sendello.pl było jak najłatwiejsze przygotowaliśmy poradnik ukazujący złożenie zamówienia krok po kroku.

Za poprawne przygotowanie zlecenia oraz zaadresowanie paczki odpowiada nadawca!

Zarejestruj się w systemie

Do złożenia zlecenia odbioru paczki niezbędne jest posiadanie konta w naszym systemie. Kliknij przycisk „Rejestracja” znajdujący się w prawym górnym rogu strony.

Wypełnij formularz poprawnymi danymi. Zaakceptuj regulamin i wyraź zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych. Po kliknięciu „Zarejestruj” otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem aktywacyjnym (nie otrzymałeś wiadomości – sprawdź SPAM). Pamiętaj, że wprowadzenie poprawnych danych w formularzu rejestracyjnym ułatwi Ci złożenie zlecenia. W szczególności zwróć uwagę na „Adres nadań”. Podaj tu adres, pod który kurier będzie się miał zgłosić po przesyłkę.

Po zarejestrowaniu kliknij „Wyślij paczkę” – złożysz zlecenie w trzech krokach.

1 krok

W pierszym kroku wpisujesz podstawowe dane dotyczące wysyłanej przesyłki:

  1. Wybierz kraj docelowy.
  2. Wybierz rodzaj wysyłki: koperta z dokumentami, paczka (do 50 kg), paleta (powyżej 50 kg, zawartość załadowana na paletę).
  3. Wybierz kształt paczki: Standard (paczka o regularnych kształtach), Inna (paczka o nieregularnych kształtach).
  4. Wpisz rzeczywiste wymiary paczki oraz jej wagę.
  5. Jeżeli chcesz wysłać więcej niż jedną paczkę, o takich samych parametrach, do tego samego odbiorcy wpisz odpowiednią liczbę w polu „Ilość”. 

2 krok

W drugim kroku wybierzesz przewoźnika, który odbierze i dostarczy Twoją paczkę oraz otrzymasz informację jaką kwotę trzeba będzie zapłacić za usługę podstawową (odbiór od nadawcy i doręczenie adresatowi).

3 krok

W trzecim kroku wybierz datę nadania przesyłki oraz usługi dodatkowe. Pamiętaj, żeby ubezpieczyć swoją paczkę – w pole wartość wpisz odpowiednią kwotę. Podaj również co dokładnie jest zawartością Twojej paczki.

W przypadku gdy kurier nie zjawi się w wybranym terminie wyślij do nas interwencję na adres e-mail podając numer ID zlecenia bądź skontaktuj się z infolinią. Pamiętaj, że data podana przy składaniu zamówienia jest terminem orientacyjnym i kurier może się zjawić po wyznaczonej godzinie lub w kolejnym dniu.

ZAMÓW KURIERA

Po wybraniu wszystkich usług dodatkowych musisz podać adres nadania oraz adres doręczenia. Pamiętaj, żeby sprawdzić czy wpisane dane są poprawne (w szczególności kod pocztowy oraz ulica i numer budynku). Podaj swój numer telefonu oraz numer odbiorcy, aby kurier mógł się skontaktować przed próbą odbioru i doręczenia. Wysyłasz przesyłki do tych samych odbiorców – wprowadź dane do książki adresowej, będziesz mógł szybciej wprowadzać zlecenia.

Po wpisaniu wszystkich danych pojawi się kwota do zapłaty za zlecenie. Możesz ją opłacić kartą lub przelewem, z salda lub poprzez kredyt kupiecki (dostępny tylko dla firm).

Po opłaceniu otrzymasz etykietę, którą należy wydrukować i nakleić na paczkę. Serwis Sendello nie odpowiada za paczki przekazane na etykietach wypisanych przez kuriera. Przesłanie etykiety jest równoznaczne z przekazaniem zlecenia do realizacji w firmie kurierskiej. Nie otrzymałeś listu przewozowego – skontaktuj się z nami. Etykietę należy nakleić na paczkę tak, aby w trakcie transportu nie uległa ona uszkodzeniu lub odklejeniu. Nie należy przekazywać osobno paczki oraz etykiety.

Zapraszamy do składania zamówień!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *